#tb gerbera, wonderful memories

sunnuntaina, marraskuuta 16, 2014


Hei taas! Pitkän ajan olin taas kirjoittamatta mitään, ja nyt tulee sitten jonkun verran kuvia, ja juttua tältä kuukaudelta. Ole viettänyt joka viikonloppu paljon aikaa kavereideni kanssa, iltaa istuen. Hauskaa on ollut ja paljon uusia ystäviä on astunut mukaan kuvioihin. Olen käyny yhdellä keikalla, sekä saanu suurimman osan joululahjoista jo nyt. Joulu ei oikein ole mun juttu ollenkaan. Olen myös viettänyt kahdet Halloween -pippalot, värjänny hiukset, ottanu punasen huulipunan taas käyttöön, sekä viettänyt mukavan isäinpäivän.

Onnistuin rikkomaan mun rippiristin jo kaksi kertaa, ja sain yhden upean korun jälkikäteen rippi/synttärilahjaksi. Sain äidiltä ensimmäisen The Body Shop -joulukalenterini, ja en malta odottaa että joulukuu jo alkais! Tilasimme minulle takin Ellokselta pari kuukautta sitten, ja se saapuu joulukuun puolenvälin jälkeen. Sitäkin täällä oottelen innolla. Baby Lipseihin olen ihastunu suuresti, ja samoin myös VS -tuotteisiin. Olen panostanut omaan venäjänkielen opiskeluuni ihan hirmusesti, ja olen siitä myös todella ylpeä! Tämä on kaikkiaan ollut ihana kuukausi.

You Might Also Like

0 Comments

Tilaa julkaisut sähköpostiisi

Kuukauden suosikki

Tykkää Facebookissa!