BIKBOK

torstaina, maaliskuuta 05, 2015


Maanantaina tuli yhteishaku tehtyä, ja Lyseoon olen nyt menossa! Viisi valintaa sain siihen laitettua, joten toivotaan, että johonkin edes pääsen. Uskoisin, että minun numerot ovat tarpeeksi hyviä Turkuunkin. Hieman jännittää muuttaa omilleen. Samalla on myös niin paljon kaikkia muita asioita hoidettavana, ennen kuin muutto onnistuu yms. Vlad on saanut jo kutsun armeijaankin, kamalasti kaikkee uutta on tulossa! Odotan jo niin innolla, että peruskoulu loppuu ja pääsen lukioon. Kokeisiin lukeminenkin on onnistunut jo paljon paremmin, kun aluksi ei oikein kamalasti innostunut.

Tällä hetkellä mulla on innostusta kouluun, ja vielä vaikka millä mitalla. Numerot eivät kyllä ole kaikki olleet niin hyviä, kuin mitä olen itse odottanut. Yritän kuitenkin pärjätä sinnikkäästi loppuun asti.

Olen lukenut todella paljon eri tietokoneista, mikä sopisi lukiolaiselle. Tarvitsen jonkin kevyen ja pienen koneen. En ole mitään muuta löytänyt, kuin Applen MacBook Air / Pro kannettavat tietokoneet. Innostuin niistä todella paljon, ja ne tuntuvat juuri täydelliselle vaihtoehdolle. Ongelma on vaan siinä, että en halua, enkä myöskään raaski, ostaa niin kallista kannettavaa tietokonetta. Enkä myöskään osaa sanoa, millainen on niiden hinta- ja laatusuhde. Kenelläkään tutullani ei ole Applen Macbook -kannettavaa, joten en ole voinut kysyä mielipiteitä. Onneksi sentään aikaa riittää vielä puoli vuotta.

Toivottavasti tää mun innokas kirjotus pelkästä koulu aiheista auttaa suokin jaksamaan paremmin.
 Kesälomaan on jo reilusti alle 100 päivää!

You Might Also Like

0 Comments

Tilaa julkaisut sähköpostiisi

Kuukauden suosikki

Tykkää Facebookissa!