I'd rather be at

torstaina, huhtikuuta 16, 2015


Heissan! Tällä viikolla on onnistunut satamaan jo räntääkin. Haha, koulussa mulla on sujunut nyt tosi hyvin! Matikan testi 10, ruotsista mulle on kolme 9 ja yksi 10! Oon niin ylpee ittestäni. Pääsin kanssa viimeviikolla tekemään maailmanlaajuista PISA-koetta. Aika rankka koe oli, mutta oli kiva päästä osallistumaan semmoseen. Kesti koko päivän joku 3-4h meillä siihen meni. Kässässä oon päässy vihdoin vautiin mun työssä, mutta ei siitä tullut niin hienoa kun oisin siitä ajatellut tulevan.

Muuttoa varten ollaan Vladin kanssa suunniteltu ihan hirveesti. En jaksa oottaa, että kesä alkaa! Edessä olisi paljon kaikkea. Pääsin ensimmäiseen kesätyöhöni vanhainkotiin 2vk. Sitten olisi luvassa lukion tutustuminen, heinäkuussa Vladin 18vuotis syntymäpäivä! Voi ei kun mun rakas on jo niin vanha. :D Sitten olisi se muutto kesän lopulla Turkuun! Runosmäkeä ollaan ainakin tähän mennessä mietitty ja tällä hetkellä ollaan ajateltu keskustaankin muuttamista. Pitäisi vaan käydä sopimassa / keskustelemassa kelassa ja sossuilla raha-asioista! Tää päivä ei ole mulla sujunut sitten yhtään aamusta lähtien. Miten teiädän viikko on sujunut?

You Might Also Like

0 Comments

Tilaa julkaisut sähköpostiisi

Kuukauden suosikki

Tykkää Facebookissa!