Spring is coming

sunnuntaina, tammikuuta 31, 2016


Moikka! Siitä onkin jo kauan aikaa kun viimeksi olen kirjoitellut blogiini tai tehnyt youtubeen videota. No, nyt kuitenkin päätin muutaman kuvan jakaa teidän kanssanne. Mitään ihmeempiä ei ole tapahtunut, enkä mitään kummempia ole tehnytkään. Ensiviikolla alkaa jälleen koe viikko siihen pitäisi jaksaa taas valmistautua. Olen todennut, että lukio on minun paikkani. Pitkä matikka ja psykologia ovat parhaita ja juuri sellaisia kuin niiden odotinkin olevan.

Meillä oli kotona minun oma kissani hoidossa jonkin aikaa, ja tulimme siihen tulokseen, että jonakin päivänä kun varaa on niin kissa voitaisiin ottaa! Nyt on tullut puoli vuotta asuttua yhdessä, ja meillä on ollut ylä ja alamäkiä koko matkan ajan. Kuitenkin, tämä on ollut yksi parhaimmista päätöksistä. Rahaa ei ole ylimääräisenä enää samalla tavalla kuin ennen, mutta ei se haittaa. Olen oppinut jo aika hyvin käyttämään tätä bussiliikennettä. Koulu jutut sujuvat jo paremmin ja ehkä äitiäkin välillä ikävöidään. Nähdään!

You Might Also Like

0 Comments

Tilaa julkaisut sähköpostiisi

Kuukauden suosikki

Tykkää Facebookissa!