a wise woman

keskiviikkona, kesäkuuta 22, 2016


Voi että kun olen taas päässyt innostumaan valokuvaamisen ihmeellisestä maailmasta, ja tottakai myös kuvan muokkauksen saloista. Kaikki nämä kuvat on otettu puhelimellani, ja olen todennut että silläkin saa yhtä loistokkaita kuvia kuin kameralla, ei vain tarvitse aina kantaa kameraa mukana! Tosiaan olen nyt saanut omat juhannus suunnitelmani valmiiksi, ja toivon mukaan viikonlopusta tulee niin mahtava miltä se kuulostaakin! Vlad on tulossa viikonlopuksi kotiin, mikä on aivan ihanaa. On siitä jo melkein kuukausi aikaa kun olemme viimeksi olleet yhdessä kotona. 

Tämä päivä on sujunut niin mukavissa merkeissä. Eilen tein viimeisen kokeen pois alta ja vaikka en siihen kauheasti valmistautunut, silti tuntuu että sain tehtyä sen erittäin hyvin? Tästä alkaa nyt se kunnon kesäloma! Ja suuri kiitos kuuluu rakkaalle ystävälläni joka lainasi netflixinsä mulle muutamaksi päiväksi, sillä saan omani toimintaan taas muutaman päivän päästä! Kyllä täällä kotosalla aika käy todella nopeasti pitkäksi, erityisesti yksikseen olleessaan. Jos mitään tekemistä ei edes ole. Netflixin upean sarjan Orange is the new black uuden tuotantokauden ansiosta minullakin on jotain tekemistä. Ja viellä hyvää sellaista!

Oletteko te seuranneet tuota Orange is the new black sarjaa? Tai onko teillä joitain muita todella hyviä ja koukuttavia sarja-ehdotuksia, näin kesäloman ajaksi?

You Might Also Like

2 Comments

  1. Niin ihania kuvia! Ja en oo kattonu tota sarjaa, mut oon kuullu monilt et se on tosi hyvä!Ite kun tykkään kauhusta nii American Horror Story on lemppari ja kans Bones (vaikka ei ookkaan kauhuu) :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ite tykkään kanssa kauhusta ja siksi The walking dead on yksi mun suurista lemppareista! Ei sekään niin kauhua ole, mutta todella hyvä. Olen kansa katsonut molempia noita sarjoja :-)

      Poista

Tilaa julkaisut sähköpostiisi

Kuukauden suosikki

Tykkää Facebookissa!