Follow your heart but take your brain with you

lauantaina, kesäkuuta 11, 2016



Oli niin ihana huomata tuon viimeisimmän Linnanmäki videon jälkeen, että minullakin on viellä seuraajia tallella. Suurimmaksi osin blogin ja youtuben päivitys on minulta jäänyt väliin koulun takia. Olen yrittänyt totutella uuteen kaupunkiin, kouluun ja etenkin yhdessä asumiseen. Nyt kun kesä on taas alkanut, minulla on hyvin aikaa päivitellä näitä molempia. Kaiken lisäksi, asun vielä yksin tämän kesän ajan sillä avomieheni sai töitä Salosta, joten hän asuu siellä suurimman osan kesästä. 

Olen siis aloittanut lukion 2015 syksyllä ja silloin me myös muutimme tänne Turkuun, Salosta. Pidän tätä yhteen muuttamista edelleen yhtenä suurimpana ja samalla parhaimpana päätöksenä, mitä olen koskaan tehnyt. Sain aloittaa täysin puhtaalta alustalta, ja olin kuitenkin asunut koko ikäni Salossa, joten tämä oli erittäin virkistävää. Olen aina haaveillut kaupungin vaihdosta, mutta en ole halunnut jättää kavereitani, enkä varsinkaan seurusteluani taakse. Eikä muutolle koskaan ole tarvettakaan tullut. Nyt kun saimme asiat järjestettyä niin, että pääsimme muuttamaan yhteen, oikestaan mikään ei enää pidätellyt minua.

Olen saanut muutamia hyviäkin ystäviä ja paljon uusia tuttuja koulun ohella. Tosin harmittaa, etten ole ollut niin reippaana lähtemään erilaisiin koulun järjestämiin tapahtumiin ja ulos jos joku uusi tuttu minua pyytää. Toivotaan että nyt tässä kesällä saamme muutoksen aikaan! Taas kesäksi on niin pitkä haaste / tavoite lista tehty, että saa nähdä kuinka moni niistä jää taas vain ensi kesäksi. 

Oletteko te keksineet itsellenne jonkin -Summer bucket list 2016- listan? Mitkä ovat tärkeimpiä tavotteita joita keksitte itsellenne?
  

You Might Also Like

0 Comments

Tilaa julkaisut sähköpostiisi

Kuukauden suosikki

Tykkää Facebookissa!