HOME TOUR

tiistaina, kesäkuuta 21, 2016



Vihdoinkin olen saanut tämänkin videon kuvattua! Nyt pääsette kurkkaamaan miltä meidän yhteinen ensimmäinen oma koti näyttää. Tosiaan asumme siis vuokralla ja tämä ei ole mitenkään lopullinen asunto meille. Toivottavasti tykkäätte, ja kaikki kysymykset voi jättää mulle kommentteihin. Käykää myös katsomassa mun youtube kanava.

Mulla on nyt kaikki koulu hommat vihdoin valmiita, ja pääsen nauttimaan kesästä oikein huolella vaikka kelit eivät olekaan ihan parhaita. Toivottavasti pääsisin tässä lähiaikoina johonkin ihanaan uimarantaan uimaan ja ottamaan aurinkoa. Tänään tuli myös jäätelöä ostettua, joten yksi kesän ''pakollisista jutuista'' on nyt hoidettu. Tuli myös käytyä sovittamassa tyttökavereiden kanssa mekkoja vanhojentansseihin ja nyt en enää ole edes varma mitä väriä haluan. Ennen sinne liikkeeseen menoa minulla oli selvä näkemys mitä olen etsimässä, mutta eipä ole enää...

Mitäs teidän juhannus-suunnitelmiin kuuluu? Onko mitään ideoita tai mitä ajattelitte tehdä?

You Might Also Like

0 Comments

Tilaa julkaisut sähköpostiisi

Kuukauden suosikki

Tykkää Facebookissa!