Make your own luck

tiistaina, heinäkuuta 12, 2016


Moikka! Vihdoin sain koneeni takaisin. Meillä alkoi siis viikko sitten yhtäkkinen putkiremontti kotona ja jouduin äkkiä lähtemään Saloon äitini luokse asumaan. Nyt olen hakenut koneeni takaisin, mutta matka kohti Saloa alkaa taas. Kerkesin yhden yön nukkua kotona ja aloin jo kaipaan taas takaisin Saloon ja rakkaani kainaloon. Viimeisen viikon aikana olen saanut käytettyä huomattavasti aikaa rakkaani kanssa, kun olen ollut Salossa. Olen nähnyt monia vanhoja tuttuja mikä on ollut erittäin virkistävää! Stressattu on myös senkin edestä tuon remontin takia... Tosiaan hiuksetkin tuli värjättyä muutama päivä sitten ja aivan ihanat näistä tuli jälleen. Tässä se koko kesä on lähes mennytkin, tekemättä mitään mainitsemisen arvoista. Ulkomaan matka saattaa kyllä odottaa elokuun puolella. Mitäs pidätte minun uusista hiuksistani? Ja miten teidän kesä on tähän mennessä sujunut?

You Might Also Like

2 Comments

  1. Wau upea laukku, mistä se on😍

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, K-citysmarketin alennusmyynnistä löytyi! Ei kyllä uskoisi että ihan ruokakaupasta on ostettu. 😃

      Poista

Tilaa julkaisut sähköpostiisi

Kuukauden suosikki

Tykkää Facebookissa!