SHE KNOWS NO LIMITS

tiistaina, syyskuuta 20, 2016




Kyseinen kappale on koskettanut minua todella paljon tässä lähi päivinä. Ajattelin nyt myös antaa sen koskettaa teitä ja herättää ajatuksia, niin kuin se teki minun osaltani. Olen niin rakastunut tähän kappaleeseen!

Tosiaan, noista kuvista näitte, että tilasin itselleni ensimmäisen chokerin. En oikein osaa sanoa mielipidettäni kyseisiin koruihin, mutta ajattelin nyt kokeilla. Tilasin kyseisen korun Zaralta, enimmäkseen vanhojentansseja ajatellen. Tuohon yhteen pakettiin kuului siis kaksi choker korua. Kuitenkin, tuossa timanttisessa chokerissa on aivan sama tyyli, kuin oman mekkoni yksityiskohdissa! Uskon sen siis sopivan täydellisesti mekkoni kanssa. Enää puuttuu vaan korvakorut ja hiuskoristeet...

Mitäs piditte jakamastani kappaleesta? Entä ovatko choker -kaulakorut teidän mieleisiänne vai ei?  

You Might Also Like

5 Comments

  1. Oi tuo kappale on niin ihana! Siihen ei vaan voi kyllästyä!*_*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Etenkin tuo versio, koskettaa minua joka kerta, kun sen katson... <3

      Poista
  2. Onpa tosi nätti choker! Juuri tuollaiset chokerit miellyttää kyllä mun silmää! :-)

    VastaaPoista
  3. toi choker on kyllä ihana, mulle tuli just torstaina toi sama ;) tosin, ärsyttää ihan älyttömästi! se oli mulla eilen ekaa kertaa kaulassa, ja eiköhän se hajonnut, argh. toinen pääty irtosi kiinnikkeestä, joten sen saa varmaan liimattua. mutta silti.

    ja tosi kaunis tuo biisi, pääsee kyllä minunkin suosikkeihin ♥

    http://sadepisaroitaniitynkukkasilla.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä! Vähänkö kurja juttu... Kyllä sen varmasti saa korjattua, mutta kuitenkin todella ärsyttävää. Tuollaiseksi ''rihkama'' -koruksi tuo koru oli kyllä aika kallis, ei ainakaan halvimmasta päästä. Luulin, että kestäisi myös paremmin. Itse säästän nyt kyllä tuota korua kaapissa vanhojentansseihin asti, ettei sille varmasti käy mitään vastaavaa! :D

      Poista

Tilaa julkaisut sähköpostiisi

Kuukauden suosikki

Tykkää Facebookissa!