Lokakuun hiljaisuus

keskiviikkona, marraskuuta 02, 2016

 
Olen täällä taas! Viime kuun alussa, minulla oli ensimmäisen jakson koeviikko. Huomasin, kuinka rankkaa on palata takaisin arkeen kesän jälkeen. Aluksi tuntui niin mukavalta, kun näki koulussa hyviä ystäviä sekä pääsi takaisin tuttuun ja turvalliseen arkeen. Tietenkin myös se, että sain rakkaani takaisin kotiin. Hän oli siis Salossa lähes koko kesäloman töiden takia, joten emme kesällä nähneet usein.

Ensimmäinen koeviikko vei kaiken aikani ja energiani, sillä motivaatio opiskelua kohtaan oli erittäin korkea. Suoriuduin kaikista aineista lähes niin kuin halusin, ja olen itsestäni erittäin ylpeä! Olen myös iloinen siitä, että osaan arvostaa hyvää tulostani. Kuitenkaan en ole niin tyytyväinen kuin haluaisin olla. Energiani kuluu nyt vain kouluasioiden miettimiseen, enkä sen takia ole jaksanut keskittyä mihinkään muuhun. Tajuan nyt, että minun on pakko keskittyä välillä johonkin muuhunkin, kuin vain opintoihini.

Ja hei! Sain tuon kuvissa näkyvän Rosefieldin rannekellon isältäni syntymäpäivälahjaksi syyskuussa! Tuo rannekello on aivan ihana ja se on myös ollut käytössäni joka ikinen päivä tässä kahden kuukauden aikana. Se sopii joka ikiseen asuuni ja on myös ensimmäinen rannekello jonka omistan. Suosittelen lämpimästi hommaamaan Rosefieldin rannekellon, jos olet asiaa miettinyt. Mitään huonoa sanottavaa ei tästä rannekellosta ole!

Mitenkäs teidän alkanut lukuvuosi on nyt lähtenyt käyntiin?

(Osan kuvista tarjoaa WeHeartIt)

You Might Also Like

0 Comments

Tilaa julkaisut sähköpostiisi

Kuukauden suosikki

Tykkää Facebookissa!