Elämäni aakkoset

maanantaina, tammikuuta 23, 2017


Aitoudesta on tullut yksi minulle tärkeimmistä sanoista lähiaikoina, jos niin voi sanoa. Olen ruvennut kiinnittämään huomiota etenkin omiin ystäviin ja läheisiin. Ketkä heistä ovat aidosti täällä minua varten. 
Bloggaaminen kiinnosti minua jo ala-asteella. Tämän blogin olen luonut vuonna 2010, jolloin olin 10-vuotta vanha. Tämän 7 vuoden aikana, olen pitänyt monia jopa vuoden taukoja, jolloin olen miettinyt, ettei tämä ole minun juttuni. Kuitenkin olen aina päätynyt takaisin kirjoittamaan.
Coffee. Huhhuh sitä kahvin määrää, mitä viimeisen vuoden aikana on tullut juotua! Ennen en kahvista tykännyt ollenkaan, mutta nyt minulla on muki kokoajan kahvia täynnä.
Dieettejä olisi mukava päästä kokeilemaan. Olen aina haaveillut, että joskus voisi aloittaa, mutta koskaan en ole saanut aikaiseksi perehtyä asiaan enempää. Olisiko teillä mitää hyvää dieettiä, josta olette itse pitäneet?
Englannin kieli on minulle edelleen erittäin vaikeaa. En ole koskaan osannut englantia, enkä usko, että tulen osaamaan. Minua on jopa ruvennut pelottamaan, jos en pääse läpi englannin YO-kirjoituksista, sitten kun niiden aika koittaa? 


Farkut ovat sellainen vaatekappale, jota ilman on vaikea elää. Farkkuja löytyykin kaapista vaikka millä mitalla, mutta käytän niistä silti vain muutamia. Tosin, farkkuja ei koskaan voi olla liikaa!
Google on aina apuna. Opiskeluiden ohella on tullut kyllä Googlea käytettyä oikein huolella... Ja myös hakusanojen kirjoituksessa olen kehittynyt huimasti. Hhaha.
Highlightereista on tullut yksi tärkeimmästä osasta minun omaa päivittäistä meikkaamista. Säästyin highlighterien käytöltä pitkään, mutta sen yhden kerran kun päätin kokeilla, rakastuin täysin.
Itseluottamukseni on kasvanut huimasti viimeisen vuoden aikana ja olen todella ylpeä itsestäni. Osaan nykyään rakastaa itseäni virheistä huolimatta. Olen oppinut sen, että vaikka en onnistuisi kaikessa niin kuin haluaisin, niin se, että yritän kaikkeni, riittää. 
Järjestelmällisyys on minulle todella tärkeää. Asiat tehdään silloin, kun ne on luvattu hoitaa, eikä niitä jätetä viime tinkaan. Teen kaiken aina täysillä loppuun asti. Kun kaikki asiat ovat järjestyksessä, myös elämä pysyy hyvässä mallissa.


Kynttilät ovat nykyään osa meidän jokaista iltaa. Tuoksukynttilöitä tulee ostettua aina jopa viikoittain lisää, sillä niitä on tullut käytettyä oikein huolella tässä viimeisen puolen vuoden aikana. 
Lukio on opettanut minulle elämästä niin paljon asioita ja myös näyttänyt, miten tärkeää opiskelu on. Olen ruvennut arvostamaan, tai ainakin ymmärtämään, monia ennen jopa turhille tuntuneita asioita.
Minä. Olen löytänyt vihdoinkin löytänyt itseni. Tiedän kuka olen ja voin vihdoin sanoa että olen melkein täysin sinut itseni kanssa! En enää välitä niin paljoa muiden kommenteista. Uskallan olla sellainen kuin haluan. 
Nauraminen auttaa kaikkeen. Okei, ei aivan kaikkeen. Itselläni nauraminen ja yleinen positiivinen suhtautuminen kaikkeen on auttanut jaksamaan vaikeidenkin asioiden kanssa. Tämäkin on taito jonka äiti on minulle opettanut!
Opiskelu ei ole minulle enää pakkopullaa. En kyllä tiedä onko se koskaan ollutkaan? Nykyään kouluun meneminen on ihanaa, rakastan oppia uusia asioita ja vaikka lukio välillä tuntuukin raskaalle, uskon sen olevan sen arvoista.


Psykologia on yksi parhaimmista oppiaineista, jota olen lukenut lukiossa. Psykologian opiskelu on jotenkin auttanut minua ymmärtämään itseäni ja etenkin muita ihmisiä. Voisin sanoa, että psykologian lukeminen jotenkin rentouttaa ja helpottaa olemistani. 
Queen. ''The role of the queen is to protect the king.'' Parisuhde on aina ollut minulle todella tärkeä asia ja niin se on edelleenkin. 
River Islandista on tullut yksi mun ehdottomista lemppari kaupoista. Olen tilannut lähes kuukausittain jotain tuotteita River Islandin verkkosivuilta. Aivan ihana merkki!
Suunnitteleminen on osa minun jokapäiväistä elämääni. Elämäni menee heti sekaisin, jos asiat eivät tapahdu sovitussa / suunnitellussa ajassa tai järjestyksessä. Tykkään ikäänkuin käsikirjoittaa elämäni ja elää sen mukaan, ilman muuttujia. 
Tylsyys on asia jota minä en koe kovin usein. Tämä saattaa tuntua oudolle, mutta minulla ei melkein milloinkaan ole tylsää? Keksin aina jotain tekemistä. Ja jos en, niin nautin vain rentoutumisesta!


UNUM! Kyseessä on siis puhelimeen saatava sovellus, joka yhdistetään Instagramiin. Sovelluksessa voit katsoa missä järjestyksessä haluat seuraavat kuvat postata. Itselläni käytössä on kolme Instagramia, joten niiden hallinta on kyseisen sovelluksen avulla paljon helpompaa! @janikaemiliaaa @janikasiren
Vlad on tehnyt elämästäni sitä, mitä olen sen aina toivonut olevan. En tiedä, missä olisin tällä hetkellä. Enkä usko, että tietäisin vieläkään, kuka olen tai ketä haluaisin olla. Vlad on auttanut minua löytämään itseni.
Wanhat lähestyvät jo kovaa tahtia. Mekko, turkistakki ja muut asusteet on jo hommattuna. Myös kampaaja pitäisi olla jo tiedossa. Saa nähdä miten nuo tulevat tanssit oikein sitten onnistuvatkaan.
Xylitoli! Purkkapussi kulkee aina mukana laukussa. Ilman purukumia on erittäin tuskallista olla. Varsinkin koulussa purkkapussi on pakko olla aina mukana! 
Ystävät tottakai! Kaveripiirini on melko suuri tällä hetkellä, sillä minulla on tuttuja Salossa ja Turussa, sekä sen lisäksi vielä minun ja avomieheni yhteiset ystävät. 


Zarasta on tullut myös yksi suosikki kaupoistani. Aikaisemmin kun asuin Salossa, jossa Zaraa ei ollut, en ollut tietoinen kyseisen kaupan tuotteista. Nyt kyseinen kauppa on päässyt suosikkieni joukkoon.
Åbo. Tänne Turkuun muuttaminen oli tähän mennessä elämäni parhain päätös! Olen hehkuttanut tästä jo niin monta kertaa, mutta yhtä upeaa se on edelleen... On niin upeaa, että sain mahdollisuuden itsenäistyä ja näyttää äidilleni, että pärjään tässä suuressa maailmassa. 
Äitini on auttanut minua kaikissa matkani varrella tulleissa huolissa ja murheissa! Äitini on aina antanut minulle tilaa kasvaa sellaiseksi kuin olen halunnut ja kannustanut minua tekemään asioita, joita olen aina halunnut. 
Öljyistä on tullut yksi lempi ihonhoito asioistani. Aikaisemmin en ole tykännyt vartaloöljyistä, mutta varsinkin näin talvella ihon ollessa erittäin kuiva, öljyjen käytöstä on tullut todella tärkeä asia. 


(Osan kuvista tarjoaa WeHeartIt

You Might Also Like

0 Comments

Tilaa julkaisut sähköpostiisi

Kuukauden suosikki

Tykkää Facebookissa!