Vanhojentanssit 2017

lauantaina, helmikuuta 18, 2017




Vanhojen tanssit ovat nyt ohi. Tanssimme aamulla 17.02.2017 ensin Lyseon muille opiskelijoille ja sen jälkeen iltapäivällä Turun Messukeskuksessa vanhemmille ja muille vieraille. Oli aivan älyttömän upea päivä! Olo oli niin kaunis ettei sitä voinut muuta kuin hymyillä ja nauttia. Ihan ensimmäisenä haluaisin kiittää kaikkia, jotka tanssivat vanhojentanssit kanssani. Olen myös erittäin kiitollinen siitä, että sain tanssia rakkaani kanssa. Ketään upeampaa paria en olisi voinut itselleni saada! Ja erityisesti haluan kiittää siitä, miten upeasti asiat oli saatu järjestettyä tiettyjen oppilaiden toimesta. Tanssit muutenkin menivät erittäin hyvin, eikä meillä tullut oikeastaan yhtään virheitä askeleiden kanssa. 

Aamu lähti aivan upeasti käyntiin. Olin niin onnellinen siitä, ettei minulla tullut missään kohtaa kiire aamun aikana. Meikkasin itse ja olin ihmeen tyytyväinen lopputulokseen, jonka sain aikaan. Olin viikon verran kokeillut aamuisin kouluun lähtiessä tehdä itselleni sellaista meikkiä, jonka olisin sitten halunnut vanhoihin itselleni tehdä, mutta en kertaakaan onnistunut saamaan siitä sellaista, kuin toivoin. Kuitenkin kuin ihmeen kaupalla, sain sen onnistumaan silloin aamulla?

Äitini ja kummitätini tulivat aamulla meille. Molemmat heistä ovat parturikampaajia, joten äitini laittoi avomieheni hiukset ja kummitätini minun. Olin jo vuoden vaihteesta asti etsinyt jotain kuvaa kampauksesta, jonka olisin voinut haluta. En kuitenkaan löytänyt juuri sellaista, mikä miellyttäisi silmääni. Yritin aamulla sitten kertoa kummitädilleni mitä haluan, vaikka en sitä siinä kohtaa vielä  itsekään kunnolla tiennyt. Kuitenkin kummitätini tuntee minut näköjään sen verran hyvin, että kampauksestani tuli parempi mitä olisin ikinä osannut odottaa! Pidin kampauksestani niin paljon. 

Loppua kohden päivä ei mennytkään niin hyvin. Mukaan mahtui itkua ja kipeitä paikkoja ja kuviakaan mulla ei ole enempää kuin nämä mitkä te äsken näitte. Meillä ei ollut aikaa eikä voimia ottaa kavereiden kanssa sen enempää kuvia ja vaikka minulle olikin järjestelmäkamera mukana, ei sillä yhtään kuvaa tullut päivän aikaa otettua. Kuitenkin kaiken kaikkiaan päivästä on todella hyvät muistot jäljellä ja suosittelen kaikkia osallistumaan vanhojentansseihin, kun niiden aika koittaa ja mahdollisuus siihen on! Kaikkien niiden harjoitusten ja muiden järjestelyjen jälkeen on se upea kokemus.

Toivottavasti teidän vanhojentanssinne ovat menneet hyvin, jos olette sellaiset tanssineet. Kertokaa ihmeessä kommenteissa, jos teillä on käynyt tansseissanne joitain kömmellyksiä! 


You Might Also Like

4 Comments

  1. Ihania kuvia ja video! *o* Kaikki on aina niin nättejä, voi että!

    ❀ Cinderella Days ❀

    VastaaPoista
  2. Voi että, tulee ihan omat parin vuoden takaiset vanhat mieleen! Oot todella kaunis :)
    Huomasin muuten, että mulla on sama teema blogissa, joskin joitakin eroavaisuuksia toki löytyy! :D

    http://piiakristiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos oikein paljon Piia! Ja niinpä näyttääkin olevan. :D

      Poista

Tilaa julkaisut sähköpostiisi

Kuukauden suosikki

Tykkää Facebookissa!